NAJBLIŻSZE SZKOLENIE RE/MAX ACCELERATE I ODBĘDZIE SIĘ JUŻ ZA:
Dni
Godzin/y
Minut/y
RE/MAX ACCELERATE I
To dwutygodniowy rozbudowany system szkoleń wstępnych dla agentów przystępujących do sieci RE/MAX i nie tylko. Obejmuje kompleksowe przygotowanie do zawodu „Agenta Nieruchomości”. Szkolenie to ma dwa główne cele: zaangażowanie i zwiększenie produktywności agentów oraz nauczenie agentów standardów RE/MAX wysoce podnoszących jakość obsługi klienta.
Szkolenie zawiera również zagadnienia prawne niezbędne do wykonywania tego zawodu, kończy się testem i uzyskaniem certyfikatu „Licencjonowany Agent RE/MAX”
Opis modułów:
1. „RE/MAX INTRODUCTION” – HISTORIA RE/MAX
2. „ZARZĄDZANIE LEADAMI KUPUJĄCYCH”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Rola agenta kupującego i proces sprzedaży
- Współpraca agentów
- Źródła pozyskiwania potencjalnych klientów i jak pracować z każdym źródłem
- Organizowanie CRM Customer Relationship Management – Zarządzanie Relacjami z Klientem
- Kwalifikacja i konwersja leadów
- Planowanie biznesowe
3. „PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI USŁUG DLA KUPUJĄCEGO”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Współpraca agentów
- Cel prezentacji
- Przeprowadzenie prezentacji dla kupującego
- Radzenie sobie z obiekcjami kupującego i podpisanie umowy z klientem kupującym
4. „ZARZĄDZANIE LEADAMI SPRZEDAJĄCYCH”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Rola agenta sprzedającego
- Współpraca agentów
- Źródła pozyskiwania potencjalnych klientów i jak pracować z każdym źródłem
- Organizacja CRM Customer Relationship Management – Zarządzanie Relacjami z Klientem
- Kwalifikacja i konwersja leadów
- Planowanie biznesowe
5. „PREZENTACJA USŁUG DLA SPRZEDAJĄCEGO ”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Współpraca agentów
- Proces sprzedaży i spotkanie w sprawie współpracy
- Dwu etapowa prezentacja usług – spotkanie wstępne / wycena domu
- i spotkanie zamykające / prezentacja oferty
- Pokonywanie obiekcji
- Kolejne kroki po podpisaniu umowy pośrednictwa
6. „PRECYZYJNA WYCENA I CMA (ANALIZA RYNKU)”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Co to jest CMA?
- Trendy rynkowe
- Ustalanie parametrów do wyceny
- Identyfikowanie właściwości porównawczych
- Budowanie przykładu CMA
- Przedstawienie strategii cenowej
7. „MARKETING OFERTY”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Przygotowanie oferty na rynek – rola sprzedających, profesjonalna fotografia, oferta video itp.
- Znaczenie wysokiej jakości oferty, w tym grafiki i opisu
- Marketing offline – domy otwarte, ulotki, baza danych kupujących itp.
- Marketing online – portale, wirtualne domy otwarte, media społecznościowe itp.
- Reklamowanie oferty innym agentom – domy otwarte dla agentów
8. „PREZENTACJE NIERUCHOMOŚCI”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Współpraca agentów
- Identyfikacja nieruchomości, które spełniają kryteria kupującego
- Podgląd pasujących nieruchomości i organizowanie prezentacji wycieczki
- Pomaganie klientom w podejmowaniu decyzji
- Złożenie oferty
9. „OFERTY / NEGOCJACJE”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Rola agentów współpracujących przy sprzedaży podczas składania ofert
- i negocjacjach
- Wstępny proces ofertowy, prezentacja, przejrzystość i kontroferty
- Scenariusz wielu ofert
10. „PRZYGOTOWANIE DO ZAMKNIĘCIA TRANSAKCJI”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Czynności i listy kontrolne po zamknięciu
- Dodatkowe wsparcie dla klientów
- Polecenia, pozostawanie w kontakcie i uznanie klienta
11. „FSBO” (FOR SALE BY OWNER – FSBO)
- Przegląd standardów RE/MAX
- Co to jest FSBO i jak znaleźć?
- Zrozumienie sposobu myślenia FSBO
- Rozpoczęcie rozmowy i kontynuacja
12. „GENEROWANIE LEADÓW ONLINE”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Dlaczego pozyskiwanie potencjalnych klientów online jest kluczowe na dzisiejszym rynku
- Strony docelowe – cel, kluczowa treść, jak kierować ruch na stronę docelową
- Optymalizacja wyszukiwarek i reklamy Google
- Lejki i automatyzacja
13. „POLECENIA I BAZA DANYCH”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Cel bazy danych
- Jakie informacje zebrać, jak zorganizować bazę danych
- Wykorzystanie swoją bazę danych do generowania potencjalnych klientów
- Wykorzystanie swoją bazę danych do generowania powtarzalnych i polecanych transakcji
- Utrzymanie bazy danych