fbpx
Szkolenia dla agentów nieruchomości:

NAJBLIŻSZE SZKOLENIE RE/MAX ACCELERATE I ODBĘDZIE SIĘ JUŻ ZA:

Dni
Godzin/y
Minut/y

RE/MAX ACCELERATE I

To dwutygodniowy rozbudowany system szkoleń wstępnych dla agentów przystępujących do sieci RE/MAX i nie tylko. Obejmuje kompleksowe przygotowanie do zawodu „Agenta Nieruchomości”. Szkolenie to ma dwa główne cele: zaangażowanie i zwiększenie produktywności agentów oraz nauczenie agentów standardów RE/MAX wysoce podnoszących jakość obsługi klienta.

Szkolenie zawiera również zagadnienia prawne niezbędne do wykonywania tego zawodu, kończy się testem i uzyskaniem certyfikatu „Licencjonowany Agent RE/MAX”

Opis modułów:

1. „RE/MAX INTRODUCTION” – HISTORIA RE/MAX

2. „ZARZĄDZANIE LEADAMI KUPUJĄCYCH”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Rola agenta kupującego i proces sprzedaży
  • Współpraca agentów
  • Źródła pozyskiwania potencjalnych klientów i jak pracować z każdym źródłem
  • Organizowanie CRM Customer Relationship Management – Zarządzanie Relacjami z Klientem
  • Kwalifikacja i konwersja leadów
  • Planowanie biznesowe

3. „PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI USŁUG DLA KUPUJĄCEGO”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Współpraca agentów
  • Cel prezentacji
  • Przeprowadzenie prezentacji dla kupującego
  • Radzenie sobie z obiekcjami kupującego i podpisanie umowy z klientem kupującym

4. „ZARZĄDZANIE LEADAMI SPRZEDAJĄCYCH”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Rola agenta sprzedającego
  • Współpraca agentów
  • Źródła pozyskiwania potencjalnych klientów i jak pracować z każdym źródłem
  • Organizacja CRM Customer Relationship Management – Zarządzanie Relacjami z Klientem
  • Kwalifikacja i konwersja leadów
  • Planowanie biznesowe

5. „PREZENTACJA USŁUG DLA SPRZEDAJĄCEGO ”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Współpraca agentów
  • Proces sprzedaży i spotkanie w sprawie współpracy
  • Dwu etapowa prezentacja usług – spotkanie wstępne / wycena domu
  • i spotkanie zamykające / prezentacja oferty
  • Pokonywanie obiekcji
  • Kolejne kroki po podpisaniu umowy pośrednictwa

6. „PRECYZYJNA WYCENA I CMA (ANALIZA RYNKU)”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Co to jest CMA?
  • Trendy rynkowe
  • Ustalanie parametrów do wyceny
  • Identyfikowanie właściwości porównawczych
  • Budowanie przykładu CMA
  • Przedstawienie strategii cenowej

7. „MARKETING OFERTY”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Przygotowanie oferty na rynek – rola sprzedających, profesjonalna fotografia, oferta video itp.
  • Znaczenie wysokiej jakości oferty, w tym grafiki i opisu
  • Marketing offline – domy otwarte, ulotki, baza danych kupujących itp.
  • Marketing online – portale, wirtualne domy otwarte, media społecznościowe itp.
  • Reklamowanie oferty innym agentom – domy otwarte dla agentów

8. „PREZENTACJE NIERUCHOMOŚCI”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Współpraca agentów
  • Identyfikacja nieruchomości, które spełniają kryteria kupującego
  • Podgląd pasujących nieruchomości i organizowanie prezentacji wycieczki
  • Pomaganie klientom w podejmowaniu decyzji
  • Złożenie oferty

9. „OFERTY / NEGOCJACJE”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Rola agentów współpracujących przy sprzedaży podczas składania ofert
  • i negocjacjach
  • Wstępny proces ofertowy, prezentacja, przejrzystość i kontroferty
  • Scenariusz wielu ofert

10. „PRZYGOTOWANIE DO ZAMKNIĘCIA TRANSAKCJI”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Czynności i listy kontrolne po zamknięciu
  • Dodatkowe wsparcie dla klientów
  • Polecenia, pozostawanie w kontakcie i uznanie klienta

11. „FSBO” (FOR SALE BY OWNER – FSBO)

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Co to jest FSBO i jak znaleźć?
  • Zrozumienie sposobu myślenia FSBO
  • Rozpoczęcie rozmowy i kontynuacja

12. „GENEROWANIE LEADÓW ONLINE”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Dlaczego pozyskiwanie potencjalnych klientów online jest kluczowe na dzisiejszym rynku
  • Strony docelowe – cel, kluczowa treść, jak kierować ruch na stronę docelową
  • Optymalizacja wyszukiwarek i reklamy Google
  • Lejki i automatyzacja

13. „POLECENIA I BAZA DANYCH”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Cel bazy danych
  • Jakie informacje zebrać, jak zorganizować bazę danych
  • Wykorzystanie swoją bazę danych do generowania potencjalnych klientów
  • Wykorzystanie swoją bazę danych do generowania powtarzalnych i polecanych transakcji
  • Utrzymanie bazy danych