NAJBLIŻSZE SZKOLENIE RE/MAX ACCELERATE II ODBĘDZIE SIĘ JUŻ ZA:
Days
Hours
Minutes
RE/MAX Accelerate II
Druga część szkoleń wstępnych. Obejmuje kompleksowe przygotowanie do zawodu „Agenta Nieruchomości”. Szkolenie to ma dwa główne cele: zaangażowanie i zwiększenie produktywności agentów oraz nauczenie agentów standardów RE/MAX wysoce podnoszących jakość obsługi klienta. Zapewniamy pakiet trwających 5 dni szkoleń, przekazujemy wiedzę i przedstawiamy standardy według, których działamy.
Opis modułów:
1. „PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE CZASEM”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Podstawowe czynności dla każdego agenta
- Jak zachować porządek
- Jak wzmocnić pozytywne nawyki
2. „DOMY OTWARTE”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Cel organizacji domów otwartych
- Przygotowanie, promocja i prowadzenie osobistych domów otwartych
- Przygotowanie, promocja i prowadzenie wirtualnych domów otwartych
- Domy otwarte dla agentów
3. „FARMING”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Czym jest farming, jak wybierać, badać i budować autorytet w Twoim obszarze
- Nawiązywanie kontaktu z ludźmi w Twoim obszarze w trybie online, offline
- Budżetowanie działań w Twoim obszarze
4. „MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Dlaczego media społecznościowe są kluczem do generowania leadów na dzisiejszym rynku
- Korzystanie z mediów społecznościowych do generowania i konwersji potencjalnych klientów
- Zrozumieć swoją markę osobistą i celowo wykorzystywać media społecznościowe
- Zaangażowanie i konsekwencja
- Różne platformy – Facebook, Instagram, YouTube
- Płatne reklamy w mediach społecznościowych
- Analiza wyników
- Konfigurowanie 90-dniowego planu na media społecznościowe
5. „WIDEO DLA NIERUCHOMOŚCI”
- Przegląd standardów RE/MAX
- Dlaczego używanie wideo jest kluczowe na dzisiejszym rynku
- Podstawowe wskazówki i sprzęt do nagrywania filmów
- Różne rodzaje filmów o nieruchomościach
- Gdzie publikować filmy online
- Zoptymalizuj treść i stwórz strategię
Co wyniesiesz:
- jak przygotować, promować i prowadzić osobiste i wirtualne domy otwarte
- czym jest farming, jak badać i budować autorytet w Twoim obszarze
- jak wykorzystać media społecznościowe do generowania i konwersji potencjalnych klientów
- zrozumieć swoja markę osobistą i celowo wykorzystywać media społecznościowe
- dlaczego używanie wideo dla nieruchomości jest kluczowe na dzisiejszym rynku
- jak zorganizować i wykorzystywać bazę danych do generowania powtarzalnych i polecanych transakcji
- planowanie i organizacja pracy
- zarządzanie czasem i zadaniami, zarządzanie sobą w czasie