fbpx
Szkolenia dla agentów nieruchomości:

REMAX
COMPASS

REMAX COMPASS – PROGRAM WDROŻENIOWY AGENTA NIERUCHOMOŚCI

Program wdrożeniowy agenta nieruchomości prowadzony przez doświadczonych mentorów. Warsztaty, praktyczna wiedza w 8 tygodni (po 2 sesje w tygodniu) oraz kompleksowa opieka mentora podczas wdrażania do zawodu.

Choć rozpoczynanie nowej pracy jest ekscytujące, może też być bardzo stresujące.

RE/MAX Compass pomaga właścicielom biur zapewnić właściwy proces wdrożeniowy by zapewnić agentom dobry start i osiągnąć sukces.

Wprowadzanie nowych agentów to ważna czynność dla wzrostu i sukcesu każdego biura RE/MAX.

Co wyniesiesz:

  • zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu stanu prawnego nieruchomości,
  • nauczysz się skutecznego umawiania spotkań, pozyskiwania nieruchomości do swojej oferty,
  • nauczysz się profesjonalnego procesu sprzedaży/wynajmu nieruchomości,
  • poznasz sztukę negocjacji,
  • nauczysz się efektywnego korzystania z najnowszych narzędzi technologicznych pomocnych w pracy agenta, podstaw marketingu i budowania marki osobistej pod brandem RE/MAX.

RE/MAX Compass pomaga zapewnić proces wdrożeniowy, by zapewnić agentom dobry start i osiągnąć sukces.

Co zawiera szkolenie:

Tydzień 1

·  Proces sprzedaży
·  Standardy RE/MAX
·  Współpraca przy sprzedaży
·  Obowiązki agenta
·  Wyznaczanie celów
·  Generowanie leadów: SOI, Cold Calling, FSBO

Tydzień 2

·   Farming
·   Konwersja leadów: wstępna kwalifikacja kupujących i sprzedających
·   Umawianie spotkań
·   Planowanie biznesowe

Tydzień 3

·  Planowanie biznesowe
·  Prezentowanie ofert: Wstępne spotkanie, przygotowanie spotkania zamykającego, podpisanie umowy

Tydzień 4

·  Prezentowanie oferty
·  Tworzenie prezentacji nieruchomości
·  Wprowadzanie ofert
·  Prezentowanie kupującym

Tydzień 5

·  Marketing tradycyjny i internetowy
·  Prezentowanie nieruchomości
·  Domy otwarte, domy otwarte z agentami i wycieczki agentów

Tydzień 6

·  Oferty i negocjacje
·  Przygotowanie zamknięcia transakcji dla kupujących i sprzedających
·  Wskazówki i dobre nawyki dla współpracujących agentów

Tydzień 7

·  Opieka nad klientami po zamknięciu i prezenty; polecenia
·  Dodatkowe wsparcie
·  Powtórka kluczowych tematów

Tydzień 8

·  Wsparcie pozytywnych nawyków
·  Zostawanie numerem 1
·  Ustalanie celów
·  Powtórka kluczowych tematów